• 19.10.13, 00:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lenovo kaalub BlackBerry ostmist

Lenovo Group on aktiivselt kaalumas pakkumise tegemist kogu raskustes nutitelefonitootja BlackBerry ostmiseks, kirjutab oma allikatele toetudes tänane Wall Street Journal.
BlackBerry ost Lenovo poolt oleks üks suurimaid ja tähelepanuväärsemaid lääne firma ülevõtmisi Hiina ettevõtte poolt. See ilmestab maailma suuruselt teise majanduse ettevõtete soovi kinnitada kanda läänemaailmas, kust saada juurde nii teadmisi kui kasvatada enda tootevalikut ja kliendibaasi.
Alles läinud kuul viis Hiina sealihatootja Shuanghui International Holdings lõpule Smithfield Foodsi ülevõtmise 4,7 miljardi dollari eest, mis on läbi aegade suurim USA firma ülevõtmine Hiina ettevõtte poolt.
Lenovo võis küll nutitelefonide turule tulemisega hiljaks jääda, kuid nüüdseks on firma enda koduturul kanda kinnitanud ja firma müüb juba rohkem nutifone kui BlackBerry. Teises kvartalis kuulus Lenovole 4,7% globaalsest nutitelefonide turust, samas kui BlackBerry osa kukkus 2,7%ni, selgub uuringufirma Gartner andmetest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Isegi kui Lenovo sooviks BlackBerry ülevõtmise lõpuni viia, mis on endiselt küsitav, saaks tehing kindlasti tugevat vastuseisu nii Kanada kui USA ametivõimudelt.
Ühe asjaga seotud inimese sõnul peavad kõik pakkumised BlackBerry ülevõtmiseks olema laual 4. novembriks.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele