• 24.10.13, 11:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elion: seadus karistab kõiki ettevõtteid

Valitsuse plaan vähendada sõiduauto kasutamishüvitist karistaks kõiki ettevõtteid, ütles Elioni siseteenuste teenistuse juht Mari-Liis Vihul.
„Plaanitav seadusemuudatus on suunatud justkui optimeerivatele ettevõtetele, kuid sellega karistatakse kõiki ettevõtteid,“ märkis Vihul.
Ta ei nõustunud Jürgen Ligi kommentaariga eilsel Soraineni ärihommikul, et Eestis on tavapärane praktika luua ettevõte autokulude optimeerimiseks. Elion on tema sõnul juba viis aastat tagasi loobunud praktiliselt kõigist ametiautodest, kasutusel on vaid tööks vajalikud kaubikud.
Vihul märkis, et talle teadaolevalt puudutab plaanitav muudatus sisendkäibemaksu mahaarvamisel vaid sõiduautosid ning kuna Elionil praktiliselt sõiduautosid pole, siis kavandatav seadusemuudatus oluliselt neid ei mõjuta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Isikliku sõiduauto töösõitudeks kasutamise kompensatsiooni kaotamine võib aga ettevõttele kulude kasvu tuua. „Valdavalt makstakse seda kompensatsiooni inimestele, kel on vaja teha palju väikseid autosõite, ning nende sõitude pärast oleks sõidupäeviku pidamine oluline ajakulu,“ teatas Vihul.
Äripäev küsis autoparki omavatelt ettevõtetelt, mida nad arvavad valitsuse plaanist vähendada sõiduauto kasutamise eest makstavat hüvitist. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele