Skype'i üks esimesi töötajaid ja Transferwise'i looja Taavet Hinrikus rahastab koos riskikapitalifirmaga Passion Capital Londonis baseeruvat virtuaalraha Bitcoin kauplemisplatvormi Coinfloor.
Oma kauplemissaidil rõhub Coinfloor kõige odavamate komisjonitasudega Bitcoini kauplemisplatvormile, kus on võimalik teha kiiresti suuremahulisi tehinguid.
Rahastuse maht pole väljaande techcrunch.com andmeil teada, kuid IT-firmadele spetsialiseerunud veebisait pakub, et tegemist on võib-olla tagasihoidliku rahasüstiga, millega kobatakse esialgu turgu.
Alates tänasest saavad kasutajad luua veebilehel coinfloor.com kasutajakontosid, kauplemine Bitcoiniga hakkab peale 5. novembril.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kauplemisplatvormi loojad Mark Lamb ja Amadeo Pellice soovivad fokusseerida esialgu ja eelkõige platvormi turvalisusele.
"Usume, et kasutajad ja kauplejad vajavad usaldusväärset (Bitcoini) börsi, kus äri ajada. Alates algusest oleme Coinfloori arendamiselt pühendunud täielikult standardiseeritud ja professionaalse finantsteenuste firma ehitamisele ning me ootame kannatamatult, et me saaks aidata Bitcoinil muutuda massiliselt kaubeldavaks varaks," märkis Lamb.
Techcrunch.comi andmeil võrdsustas Hinrikus eelmise aasta suvel Bitcoini varases staadiumis muusikavahetusprogrammiga Napster. Ta ei pruugi olla tulevane online-raha, aga tema baasjooned viitavad sellele.
Kokku on maailmas käibel ligi 12 miljonit Bitcoini, turuväärtuses umbes 1,8 miljardit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.