E-kaubandusettevõte Cherry Media on tänavu kahekordistamas reisimüügi käivet, sel aastal ulatub see ligi 5,5 miljoni euroni.
Pakettreiside müük moodustab umbes poole Cherry reisiteenuste käibest, ülejäänu on peamiselt riigisisene või Balti riikide vaheline turism.
"Kui 2010. aastal alustasime restorani-, spaa- ja muude päevapakkumiste portaalina, siis nüüdseks kasvab Cherry peamiselt e-kaubanduse ja online-reisiettevõttena,” ütles Cherry Eesti tegevjuht Martin Kõiva.
200 töötajaga Cherry Media grupi müügikäive ületas läinud aastal kolmes Balti riigis 27,5 miljonit eurot.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.