E-kaubandusettevõte Cherry Media on tänavu kahekordistamas reisimüügi käivet, sel aastal ulatub see ligi 5,5 miljoni euroni.
Pakettreiside müük moodustab umbes poole Cherry reisiteenuste käibest, ülejäänu on peamiselt riigisisene või Balti riikide vaheline turism.
"Kui 2010. aastal alustasime restorani-, spaa- ja muude päevapakkumiste portaalina, siis nüüdseks kasvab Cherry peamiselt e-kaubanduse ja online-reisiettevõttena,” ütles Cherry Eesti tegevjuht Martin Kõiva.
200 töötajaga Cherry Media grupi müügikäive ületas läinud aastal kolmes Balti riigis 27,5 miljonit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimastel aastatel on küberkaitse muutunud tehnilisest probleemist strateegiliseks ärimureks. Kuna küberohud muutuvad üha keerukamateks, kasvavad ka riskid, mida need põhjustavad. 15. mail toimuv
Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum on oluline sündmus neile, kes soovivad küberkuritegevuse vastu võitlemises samm ees püsida. Foorum toob kokku tuntumad küberkaitseeksperdid ja arvamusliidrid, kes arutlevad ettevõtteid ohustavate väljakutsete teemal ning uurivad lahendusi, mis aitavad kujundada küberkaitse tulevikku.