Autor: Raido Neemre • 27. november 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Facebook ja Twitter asuvad lahingusse jõuludollarite pärast

Pühadeaeg on reklaamitulust sõltuvatele ettevõtetele alati parim aeg ning sellel aastal ennustatakse, et kaupmehed kulutavad digireklaamidele rohkem raha kui kunagi varem. Ennustuste kohaselt on selleks summaks 9,4 miljardit dollarit.

Shift Marketingi ennustuse kohaselt riisub Facebook sellel aastal sotsiaalmeedias reklaamidele kulutatavast tulust 70%, Twitterile jääb aga enamus järelejäänud 30% tulust.

Twitter on siiski eduteel. 2012. aastal sai Facebook nimelt 90% sotsiaalmeedia reklaamitulust omale ja Twitter vaid 10%. Mõlemad ettevõtted püüavad kasvavast reklaamipirukast hammustada suuremat tükki, reklaamides oma eeliseid ja julgustades looma innovaatilisi kampaaniaid. 

Twitteri sõnul on nende reklaamivõimalusi kasutavate edasimüüjate arv võrreldes eelmise aasta sügisega pea kahekordistunud. Eelmisel nädalal avaldas ettevõte uuringu, mille kohaselt kulutavad kasutajad pühade ajal rohkem raha ning uurivad Twitteri kaudu erinevate toodete ja sooduskampaaniate kohta.

Facebook aga soovib kindlustada oma liidripositsiooni. Hiljuti postitas Facebook oma "Facebook for Business" blogisse postituse, milles rõhutatakse ettevõtte tugevus mobiilis – kiireimini kasvavas reklaamikategoorias.

Ettevõtjad korraldavad üldiselt kampaaniaid mõlemas sotsiaalmeedia lehel, nii Twitteris kui Facebookis.

 

 

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755