• 27.11.13, 23:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Facebook ja Twitter asuvad lahingusse jõuludollarite pärast

Pühadeaeg on reklaamitulust sõltuvatele ettevõtetele alati parim aeg ning sellel aastal ennustatakse, et kaupmehed kulutavad digireklaamidele rohkem raha kui kunagi varem. Ennustuste kohaselt on selleks summaks 9,4 miljardit dollarit.
Shift Marketingi ennustuse kohaselt riisub Facebook sellel aastal sotsiaalmeedias reklaamidele kulutatavast tulust 70%, Twitterile jääb aga enamus järelejäänud 30% tulust.
Twitter on siiski eduteel. 2012. aastal sai Facebook nimelt 90% sotsiaalmeedia reklaamitulust omale ja Twitter vaid 10%. Mõlemad ettevõtted püüavad kasvavast reklaamipirukast hammustada suuremat tükki, reklaamides oma eeliseid ja julgustades looma innovaatilisi kampaaniaid. 
Twitteri sõnul on nende reklaamivõimalusi kasutavate edasimüüjate arv võrreldes eelmise aasta sügisega pea kahekordistunud. Eelmisel nädalal avaldas ettevõte uuringu, mille kohaselt kulutavad kasutajad pühade ajal rohkem raha ning uurivad Twitteri kaudu erinevate toodete ja sooduskampaaniate kohta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Facebook aga soovib kindlustada oma liidripositsiooni. Hiljuti postitas Facebook oma "Facebook for Business" blogisse postituse, milles rõhutatakse ettevõtte tugevus mobiilis – kiireimini kasvavas reklaamikategoorias.
Ettevõtjad korraldavad üldiselt kampaaniaid mõlemas sotsiaalmeedia lehel, nii Twitteris kui Facebookis.
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele