Oktoobris Jaapani suurima mobiilsideoperaatori müüdud igast neljast nutitelefonist oli kolm Apple’i oma, vahendab Bloomberg turuanalüüsifirmat.
Apple, kes tõi turule iPhone 5S ja 5C, müüs oktoobris turuanalüüsifirma Kantar Worldpanel ComTechi andmetel 76% oktoobris Jaapanis müüdud nutitelefonidest. Apple’i turuosa oli NTT Docomos 61%, kui iPhone’i müüdi esmakordselt ka nende vahendusel.
Nüüd müüvad iPhone'i kõik kolm suuremat Jaapani mobiilsideoperaatorit. NTT Docomol oli 45,7% Jaapani mobiiltelefonikundest võrreldes KDDI 29% ja SoftBanki 25,3%ga.
Seni oli NTT Docomo seisnud vastu läbi oma firma iPhone'i müügile fokuseerides Sony ja Samsung Electronicsi toodele, et kaitsta oma internetipoodi dmarketit Apple’i iTunesi vastu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„See on tõsi, et iPhone müüs hästi,“ ütles NTT Docomo pressiesindaja Jun Ootori.
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.