• 20.12.13, 00:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töötajate registri peab looma maksuamet

Täna valitsuses arutatava eelnõuga luuakse maksu- ja tolliameti register, kus registreeritakse kõikide tööd tegevate füüsiliste isikute töötamine.
Maksukorralduse seaduse muutmise eelnõud tutvustab tänasel valitsuse kabinetinõupidamisel rahandusminister Jürgen Ligi.
Kui kehtiva regulatsiooni järgi peab tööandja esitama andmed töötaja kohta haigekassale, siis eelnõu kohaselt tuleb samad andmed esitada maksu- ja tolliametile, kes edastab need ka haigekassale.
Oluline erinevus võrreldes kehtiva korraga on andmete esitamise tähtajas – kui praegu tuleb andmed esitada seitsme kalendripäeva jooksul, siis tulevikus tuleb need esitada hiljemalt tööd tegeva isiku tööle asumise hetkeks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Võimalik on ka lihtsustatud korras registreerimine telefoni teel või SMSiga, millega kaasneb kohustus andmeid seitsme kalendripäeva jooksul veebikeskkonnas täiendada.
Võrreldes kehtiva korraga on erinevus ka selles, kelle kohta andmeid esitatakse. Täna esitatakse haigekassale andmeid ainult nende tööd tegevate isikute kohta, kellel tekib ravikindlustus. Nt isikud, kes töötavad üle ühekuulise või määramata ajaks sõlmitud töölepingu alusel. Töötamise registrisse esitatakse aga kõikide tööd tegevate isikute andmed.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele