• 31.01.14, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Amazon.comil oli meeletu kulude kasv

Amazoni tahtel võita klientide lojaalsust, võttes üleriigilised saatmiskulud ja online-videote ligipääsukulud enda kanda, on piirid, vahendab Bloomberg.
Kuna tegevuskulud hüppasid 20%, ei suutnud Amazon.com täita neljanda kvartali tulemustega analüütikute ootusi. Ettevõte teatas, et kaalub 79dollarilise aastahinnaga Prime-teenuse hinna esmakordset tõusu.
Amazoni kulud kasvavad, kuna juhatuse esimees Jeff Bezos külvab raha ladude loomisesse, et kiirendada tarneid, ja kojukandedroonide uurimisele.
„Nad lansseerivad droonidega tarneid, kuid kui sa ei suuda kasumiootusi täita, investeerides riskantsetesse tehnoloogiatesse, võid saada kõrvetada,“ ütles Garnteri analüütik Gene Alvarez.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eile järelkauplemisel kukkus Amazon.comi aktsia 13%, 352 dollarile.
Ettevõtte kvartalikasumiks kujunes 239 mln dollarit ehk 51 senti aktsia kohta. Analüütikud ootasid 69sendist kasumit aktsia kohta. Tegevuskulud hüppasid 20,9 miljardilt dollarilt 25,1 miljardile dollarile.
Pühadehooaja kvartalikäive tegi väikseima kasvu alates 2008. aastast. Käive kasvas 20%, 25,6 miljardile dollarile.
Amazon.com prognoosis, et esimese kvartali käive tuleb 18,2 ja 19,9 miljardi dollari vahele. Analüütikud ootavad 19,7 miljardi dollarilist käivet. Ärikasumiks prognoositi miinus 200 mln dollarit kuni pluss 200 mln dollarit.
Amazon.comi aktsia on tõsiselt ülehinnatud. P/E on 695.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele