• 06.02.14, 12:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Skype’i juhtkonna tasud vähenesid poole võrra

Skype Technologies OÜ kaheliikmelise juhatuse keskmine kuupalk oli viimasel majandusaastal inimese kohta veidi alla 4800 euro, varasemal aruandlusperioodil ulatus see peaaegu 11 000 euroni.
Juhatuse töötasud vähenesid kahe erineva pikkusega aruandlusperioodi jooksul 130 000 eurolt 115 000ni.
Perioodil 1. juuli 2012 kuni 30. juuni.2013 moodustasid Skype’i palgakulud 424 töötaja peale 20,6 miljonit eurot. Viimasele majandusaastale eelnenud kuuekuulise aruandlusperioodi jooksul oli 411 töötaja palgakulu 8,63 miljonit eurot.
Töötajate keskmine kuupalk oli viimasel majandusaastal 4055 eurot, 2012. aasta esimeses pooles ulatus töötajate keskmine palgakulu 3500 euroni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ettevõtte 14,2 miljoni euro suurustest tegevuskuludest moodustasid viimasel majandusaastal 5,33 miljonit eurot konsultatsioonitasud ja 2,44 miljonit reisikulud.
Skype teenis viimasel majandusaastal 48,4 miljoni eurose käibe juures 5,56 miljonit eurot puhaskasumit.
Mullu augustis lahkus juhatusest Tiit Paananen, kelle asemele määrati uueks liikmeks Andrus Järg. Juhatuse teine liige on Benjamin O. Orndorff.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele