• 05.03.14, 11:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google arendab tööstusroboteid

Internetigigant Google on vähem kui aasta jooksul omandanud osaluse kaheksas ettevõttes, mille tegevusalaks on tööstusrobotite arendamine, vahendab Engineering.com.
Google’i ostud viitavad sellele, et ettevõte soovib kaasa lüüa tööstusrobootika valdkonna arendamises.
Mullu detsembris kirjutas New York Times, et Google on viimase poole aasta jooksul endale ilma suurema kärata soetanud seitse robootikaettevõtet. Õige pea järgnes sellele uudisele teade ka kaheksandast sarnasest tehingust. Google’i poolt juhtis ettevõtete ülevõtmist Andy Rubin, kes on ettevõttes vedanud Android platvormi arendamist.Kui hinnata tehinguid ostetud ettevõtete profiili järgi, siis tundub, et Google’i eesmärgiks on arendada välja platvorm, mis võimaldab olulisel määral parandada tööstusrobotite võimekust. See, et tehingud toimusid Andy Rubini juhtimisel, viitab aga sellele, et Google’i jaoks on tegu olulise valdkonnaga.
Loe lugu edasi Tööstusuudiste teemaveebist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele