• 02.04.14, 12:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soome firma viib Angry Birdsi põrsad moslemiriiki

Soome mänguväljakumööbli ja -tarvikute tootja Lappset avab mais Malaisias Angry Birdsi teemapargi, kus on omal kohal ka brändi kuulsad sead, mis on aga moslemiriigis tabu all.
Lappseti turundusjuht Kirsi Saravuoma rääkis Tallinnas esinedes, et sigade eksponeerimine moslemiriigis on ettevõtte jaoks kahtlemata julge samm ning Malaisias on selle sobivuse üle pikalt arutletud, kuid nad jõudsid järeldusele, et Angry Birdsi põrsad on esitletud teemapargis ühes teiste loomadega, püüdmata anda neile inimestele omaseid tegevusi nagu multifilmides sageli kombeks. Sellisel moel on see kohalikule kultuurile hulga vastuvõetavam.
Soomlaste teine tuntud kodumaine bränd, Angry Birdsi seeria loonud Rovio on avanud Saravuoma sõnul mänguväljakute, spordiplatside ja parkide mööblit tootvale Lappsetile mitmeid uusi turge ning Lappset on sisenenud tänu Roviole meelelahutustööstusse, rajades üle maailma Angry Birdsi teemaparke.
Rovaniemis 1970 asutatud Lappseti mullune käive oli 53 miljonit eurot ning üle 70 protsendi toodangust läheb ekspordiks. Kuna nende teenistus on põhjamaades väga hooajaline, otsib firma lisaks praegustele peamistele eksportturgudele Venemaale, Rootsile ja Taanile üha lõunapoolsemaid ekspordiriike. Üks ettevõtte spordirajatiste tarvete tehas asub ka Tallinnas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: aripaev .ee, Mari Mets

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele