Viis kuud pärast turuletulekut on Sony PlayStation 4 (PS4) üleilmselt müünud enam kui seitse miljonit mängukonsooli, edestades sellega tugevalt Microsofti konkurenti Xbox One, mida on müüdud 4,2 miljonit.
Ajal, mil nutitelefonid ja tahvelarvutid pakuvad mängimiseks oluliselt odavamat võimalust, on nõudlus PS4 järele endiselt kõrge, kirjutab Bloomberg.
Sony on lubanud kärpida meelelahutusosakonna kulusid 250 miljoni dollari jagu ja teatas eile, et müüb oma osaluse mängutootjas Square Enix. Kõike seda põhjusel, et ettevõtte juht Kazuo Hirai otsib uusi hitt-tooteid, millega tabada klientide üleminekut mobiilidele. Samuti on langenud nõudlus televiisorite ja kaamerate järele.
Tokyo investeerimisfirma Allianz Global Investors Japan investeeringute juht Kazuyuki Terao ütles, et konsoolide müük on Sony jaoks väga positiivne märk, olgugi ülejäänud elektroonikaäril ei lähe hästi.
Sony aktsiahind on tänavu tõusnud 9,5 protsenti.
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.