• 16.05.14, 10:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cisco tegi korraliku kolmanda kvartali

Interneti võrgutehnoloogiaettevõte Cisco näitas kolmandas kvartalis (lõppes 26.aprillil 2014) korralikku sooritust. Uued turud ja tehnoloogiad aitavasid tulemused taas kasvule pöörata.
Cisco käive oli kolmandas kvartalis 11,5 miljardit dollarit, sellest puhaskasum 2,2 miljardit dollarit ehk 0,42 dollarit aktsia kohta. “Olen meie kolmanda kvartali tulemustega rahul. Meie majandustulemused ületasid eelmises kvartalis püstitatud eesmärke, kuna näitasime selget edasiminekut teel kasvunumbritele. Kogu meie meeskond on keskendunud Cisco tulemuste agressiivsele parandamisele ning me jääme kindlaks oma pikaajalisele eesmärgile olla nr 1 IT-ettevõtte,” ütles Cisco tegevjuht John Chambers.
Cisco majandusaasta esimese üheksa kuu käive oli 34,8 miljardit dollarit, 1,4 miljardit dollarit vähem kui aasta varem. Puhaskasum oli esimesel üheksal kuul 5,6 miljardit dollarit ehk 1,06 dollarit aktsia kohta, samal ajal aasta varem oli puhaskasum 7,7 miljardit dollarit ehk 1,44 dollarit aktsia kohta.
Selle majandusaasta kolmandas kvartalis maksis Cisco dividende 0,19 dollarit tavaaktsia kohta kogusummas 974 miljonit dollarit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 Cisco Systems, Inc. (NASDAQ: CSCO) on interneti võrgutehnoloogiaettevõte.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele