• 27.05.14, 12:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti firma juurutab Šveitsi ettevõttes äritarkvara

Eesti ärikonsultatsiooniettevõte McLean & Laneman juurutab Šveitsi firmas Inplastec Trading Epicor uue äritarkvara.
"Oleme väga rahul, et meil on võimalus hakata koostööd tegema Inplastec Tradinguga, aidates neid ettevõtte protsesside parendamisel. Projektis saame rakendada oma sertifitseeritud konsultantide teadmisi, pakkudes kliendile ühte innovaatilisemat lahendust hetkel turul olemasolevate ärilahenduste seast," sõnas McLean & Lanemani juht Monika Laneman.
"See on esimene Epicor ERP versioon 10 juurutus Euroopa, Aafrika ja Lähis-Ida regioonis," lisas ta pressiteates.
McLean & Laneman on konsultatsiooniettevõte, mis aitab juurutada ettevõtetel ärikriitilisi tarkvaralahendusi ja tööstusettevõtetel suurendada nende konkurentsivõimet ja ekspordipotentsiaali uuel tehnoloogial põhinevate tarkvaralahenduse abil.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Inplastec Trading pakub integreeritud lahendusi plastikkaartide tootjatele, varustades plastikkaartide tootjaid erinevate tootmismaterjalide ja -tehnoloogiatega.
Epicor Software Corporation pakub äritarkvaralahendusi tootmis-, turustus-, jaekaubandus-, meditsiini- ja teenindusettevõtetele. Epicoril on enam kui 40aastane kogemus tarkvaralahenduste tootmisel ning ettevõttel on üle 20 000 kliendi enam kui 150 riigis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele