• 09.06.14, 12:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple’i nutikell tuleb turule oktoobris

Apple paiskab oma kauaoodatud nutikella, mis tõenäoliselt saab nimeks iWatch, müüki oktoobris, selgub Re/code’i raportist.
Raporti kohaselt on Apple piisavalt kindel oma toote edukuses paiskamaks esialgu müüki 3-5 miljonit eksemplari.
Paljud usuvad, et Apple iWatchi välimus saab olema sarnane luksuslikule käekellale, millel on sama võimsad sensorid kui spordikelladel ning muidugi on kellal iPhone’i ja iPad’i tuttavad elemendid.
Apple kasutab kella juures suure tõenäosusega mitmeid elemente hiljuti tutvustatud iOS 8-st, sh tervise rakendust, mis jälgib oma kasutajate biomeetrilisi andmeid ning töötleb need arusaadavaks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Apple tegevjuht Tim Cook tutvustas nutikella ideed esmakordselt D11 konverentsil 2013. aasta juunis, märkides, et turul on küll igasuguseid vidinaid, kuid mitte ükski neist ei ole märkimisväärne. Ta vihjas, et aeg on avastamiseks ja uue toote loomiseks küps.
Hoolimata mitmetest rivaalitsevatest nutikelladest, mis on alates 2013. aasta algusest turule tulnud, arutlevad paljud Apple uue kella välimuse üle. Mõned arvavad, et see näeb välja nagu vana iPod Nano või kumer iPhone või isegi Moto 360 sarnane. Teised aga usuvad, et kell näeb välja rohkem nagu käekett või midagi sarnast Samsungi Gear Fitile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele