• 27.06.14, 10:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailma kõige kallimad firmad

Maailma kaks kõige väärtuslikumat firmat on naftahiid Exxon Mobil ja kõigile tuntud tehnoloogiafirma Apple. Kumma aktsiaid võiks omale aga soetada?
Apple ja Exxon on kaks kõige suuremat börsiettevõtet maailmas ning seega kõige suuremad firmad S&P 500 indeksis. Nende turuväärtus on koku 949 miljardit dollarit.
Mõlemad on see aasta tõusnud – Apple on sel aastal lisanud 15,7 protsenti ning Exxon Mobil 4 protsenti.
Investeerimispanga Cowen and Company müügijuht David Seaburg arvab, et ostuks on Apple parem valik.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Me nägime, kuidas Apple on see aasta suurendanud oma väärtust. Nende nimi muutub tehnoloogiafirmade seas pärandiks,“ ütles Seaburg Yahoo Finance’ile eelmine kuu. „Apple tugevaim külg on kapitali jaotamise poliitika ja see viib nende aktsia kõvasti kõrgemale.“
Apple on kolmekordsitas aprillis oma aktsiate tagasiostu programmi ning tõstis kvartaalseid dividende 3,05 dollarilt 3,29 dollarile aktsia kohta.
Tehnilise analüüsiga tegelev Richard Ross peab Apple’il ka tehnilist pilti heaks. Ross tõi välja asjaolu, et Apple’i aktsia on teinud 2013. aasta juulis kahekordse põhja (hind langeb kaks korda samale tasemele), pärast mida on aktsia tõusnud üle 50 protsendi. Samuti on aktsia kõrgemal 200 päeva keskmisest hinnast, mis viitab edasisele tõusule.
„Apple on nimi, mis võiks kaubelda palju kõrgemal“ ütles Ross. „Aktsia tehniline ja sisuline pilt on praegu otsmiseks piisavalt head.“
Ross ja Seaburg tegid oma kommentaarid maikuu keskel. Pärast seda on Apple aktsia tõusnud ligi 8 protsenti. Seega on mõlemal analüütikul vähemalt praeguse hetkeni õigus olnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele