Tai ärimees sai oma telefonifirmalt roaming- ehk rändlusteenuse eest ehmatava 14 miljoni baatise (317 000 eurot) arve, vahendab Bangkok Post.
Mees esitas seepeale kaebuse riiklikule telekommunikatsioonikomisjonile. Selgus, et hiigelarve saadeti talle selle eest, et ta oli kuu aega välismaal viibides nutitelefoniga pidevalt andmesideteenust kasutanud. Ärimehe sõnul aga käitus ta telefon reisi ajal kummaliselt ning ta pidi seda üha taaskäivitama.
Komisjoni hinnangul võiski kokkujooksnud tehnikavidin olla kosmilise arve põhjustaja. Samas nenditi, et vaatamata viperustele on arve ikkagi ebaõiglaselt suur ning ettevõte peab selle üle vaatama.
Autor: Ave Lepik, aripaev .ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.