Tai ärimees sai oma telefonifirmalt roaming- ehk rändlusteenuse eest ehmatava 14 miljoni baatise (317 000 eurot) arve, vahendab Bangkok Post.
Mees esitas seepeale kaebuse riiklikule telekommunikatsioonikomisjonile. Selgus, et hiigelarve saadeti talle selle eest, et ta oli kuu aega välismaal viibides nutitelefoniga pidevalt andmesideteenust kasutanud. Ärimehe sõnul aga käitus ta telefon reisi ajal kummaliselt ning ta pidi seda üha taaskäivitama.
Komisjoni hinnangul võiski kokkujooksnud tehnikavidin olla kosmilise arve põhjustaja. Samas nenditi, et vaatamata viperustele on arve ikkagi ebaõiglaselt suur ning ettevõte peab selle üle vaatama.
Autor: Ave Lepik, aripaev .ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?