• 25.08.14, 09:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google’i ootamatu edulugu

Google’il täitus äsja 10 aastat börsil ja tagasi vaadates on olnud tegu tõelise karusselliga ning pöörase sõiduga. Kõige huvitavam on aga fakt, et firma pole mitte tuure maha keeranud, vaid suurem seiklus ootab alles ees.
19. augustil 2004 tegi Google Nasdaqi börsil debüüdi, mida toona võeti paljude poolt vastu tugeva pessimismiga. “Need Google’i poisid tahavad olla miljardärid ja rokkstaarid, käia konverentsidel ja nautida kogu värki. Ootame ja vaatame, kas nad tahavad veel kahe või kolme aasta pärast äri juhtida,” ütles 2003. aastal Bill Gates.
“Olge nüüd. Neil on vaid üks toode ja see on olnud sama viis aastat. Nüüd on neil Gmail, kuid raha tuleb vaid ühest tootest ja see pole viie aasta jooksul muutunud,” märkis 2008. aastal Financial Timesi veergudel toonane Microsofti tegevjuht Steve Ballmer.
Loe pikemalt Äripäeva uudisteportaalist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Fredy-Edwin Esse, Harry Tuul, California

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele