Autor: Rainer Saad • 11. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Nutitelefonide hinnasõda USAs kogub hoogu

Suured nutitelefonide tootjad on toonud turule uusi mudeleid, kuid samal ajal valmistuvad telekomifirmad üksteise kliente üle lööma.

T-Mobile, Sprint, Verizon ja AT&T on alustanud enda kampaaniatega meelitamaks konkurentidelt kliente.

Kõige agressiivsema kampaaniaga on alustanud T-Mobile, mis lubab kliendile ületulekul maksta kuni 350 dollari väärtuses lõpetamistasusid eelneva operaatori juures. Lisaks soovib T-Mobile muuta traditsioonilist 2-aastast kohustuslikku lepingusüsteemi, kirjutas CNBC.

Sarnaselt T-Mobile’iga loodab ka Sprint meelitada kliente sellega, kui maksab osa nende eelnevatest liitumistasudest. Mõlemale ettevõttele ei pruugi see osutuda just kõige kallimaks, kuna paljud kliendid tavaliselt unustavad eelnevaid liitumistasusid nõuda tagasi.

Verizoni juht Dan Mead ütles septembris, et kliendid tahavad kvaliteetset andmesidet ning võimalust juhtida oma elusid nutiseadmete abil. „Videod on väga olulised asjad, samuti ka perekonnaga ühenduses olemine tekstsõnumite, andmeside ja sotsiaalmeedia abil,” ütles Mead.

Ka AT&T pakub suuri allahindlusi nii oma andmesidele kui ka telefonidele.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755