Tänasest saavad tehnoloogiahuvilised lapsed ja noored registreerida end esimesele üleriigilisele programmeerimisalasele ProgeTiigri konkursile „Tuleviku õpperuum 2050“.
„Sellise mastaabiga programmeerimisalast konkurssi Eestis varem korraldatud pole,“ ütles Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse juhatuse esimees Erki Urva. „Tahame ProgeTiigriga toetada koolide tehnoloogiaainete õpetamist, sest juba praegu ja seda enam tulevikus on tehnoloogia vajalik iga eluala esindaja töös.“
Konkursile on oodatud õppijad kõikjalt Eestist vanuses 5-19. „Kindlasti on palju neid, kes lisaks koolile kodus iseseisvalt midagi nokitsevad ja ehitavad, kuid loodut laiemalt jagada ei saa. Konkurss annab tehnoloogiahuvilistele võimaluse oma loovtöid näidata ja tunnustust saada,“ sõnas ProgeTiigri programmijuht Mari-Liis Peets. „Samas ei pea osalejad olema profid, konkursi üks eesmärke ongi õpilasi programmeerimisega tuttavaks teha.“
Konkursil osalemiseks tuleb registreerida oma 2-5 liikmeline võistkond 15.-29. septembrini. Esitada tuleb loovtöö, mis on kas arvutianimatsioon või -mäng; töö teemal robotid ja tuleviku õpperuum; muusikapala „Koolikell"; 3D graafika või mobiilne äpp. Peaülesanne on luua õppekeskkond, mis õppijaile endile meeldiks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe konkursitingimuste kohta lähemalt
siit.
Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse (HITSA) ProgeTiigri programm on keskendunud tehnoloogiahariduse lõimimisele õppetöösse, eesmärk on äratada õppijates huvi inseneriteaduste, disaini, tehnoloogia ja IKT valdkondade vastu ning toetada laste tehnoloogilist mõtlemist ja taipu, et neist saaks tehnoloogia loojad mitte ainult tarbijad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.