• 18.11.14, 19:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taxify saavutas läbimurde Soome turule

Taxify käivitab tänasest tasuta taksotellimise võimaluse Helsinkis koostöös kohaliku suurima taksofirmaga Kajon.
Täna avab Taxify oma teenuse Soome pealinnas Helsinkis ja seda koostöös kohaliku suurima taksofirmaga Kajon. “Ma olen tõeliselt rõõmus, et saame käivitada Taxify teenuse Helsinkis Slushi konverentsi raames, mis on Põhja-Euroopa suurim idufirmade konverents. Ma olen optimistlik ja ootan Soome turult kasvu, sest Taxify’d kasutades säästavad Soome kliendid iga tellimusega raha.” ütles Taxify asutaja ja tegevjuht Markus Villig.
“Me oleme jälginud Taxify mobiilirakenduse kiiret kasvu Eestis ja teistes Balti riikides. Seetõttu on meil heameel esimese taksofirmana Helsinkis võtta kasutusele Taxify mobiilirakendus, mis muudab meie klientidele takso tellimise mugavamaks ja soodsamaks.” ütles Jari Kujala, Kajoni taksofirma tegevjuht.
Taxify pakub Helsinkis teenuse käivitamise ajal Slushi konverentsikülastajatele teenusega tutvumiseks tasuta taksosõite. Taxify mobiilirakendus võimaldab nutitelefoni kaudu tasuta tellida lähima takso ja seejärel jälgida takso saabumist kaardil. Sõidu lõpus saab klient anda tagasisidet taksoteenuse kohta, mis on väga oluline info taksofirmadele hea teenuse pakkumiseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Taxify on avatud koostööks kõikide Eesti ja Soome taksofirmadega. Taxify on Eestist alguse saanud põhja-Euroopa juhtiv mobiilirakendus taksode tellimiseks. Soomes Taxify teenus nüüd avatud Helsinkis ja Oulus, käesoleval aastal käivitub teenus veel Jyvaskyläs, Turus, Levis ja Rovaniemis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele