Täna jõuab Elioni äriklientideni uus Pilveserveri teenus, mille näol on tegu küll internetis asuva virtuaalserveriga, kuid mis töötab nagu tavaserver.
“Tänaste tehnoloogiliste võimaluste juures ei vaja ettevõtted enam serverite haldusega tegelevat suurt IT-osakonda. Pilveserveri abil on serverid mugavalt ja kiiresti pilvest kättesaadavad ning ettevõtte IT-juht saab keskenduda ettevõtte ärikriitilistele rakendustele ning nende kaasajastamisele,” ütles Elioni IT teenuste juht Endo Viires. “Elioni pilveserveriteenus tähendab, et klient saab äriks vajalikud serverid rentida usaldusväärselt teenusepakkujalt ja tal on samas serverite üle täielik kontroll,” lisas Viires.
OneSpot keskkonnas (OneSpot on ärikliendi pilveteenuseid koondav keskkond, kus neid on mugav hallata) asuv Pilveserver võimaldab kliendil laiendada ja kitsendada serveriteenust tema vajadustele vastavalt ja ükskõik kui tihti, kuna protsess toimub reaalajas otse pilvekeskkonnas. Serveriteenuste häälestamiseks luuakse igale ettevõttele turvalised kontod, mille volitatud kasutajaks saab määrata nii mitu töötajat kui tarvis ning kellest igaühel on oma õigused ja vastutusalad.
Elion hakkab Pilveserveri teenust pakkuma lisaks Eestile ka välisturgudel, kus on võimalik kasutada TeliaSonera grupi tuge ja tehnoloogilist võimekust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.