• 26.11.14, 16:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elion toob turule Pilveserveri teenuse äriklientidele

Täna jõuab Elioni äriklientideni uus Pilveserveri teenus, mille näol on tegu küll internetis asuva virtuaalserveriga, kuid mis töötab nagu tavaserver.
“Tänaste tehnoloogiliste võimaluste juures ei vaja ettevõtted enam serverite haldusega tegelevat suurt IT-osakonda. Pilveserveri abil on serverid mugavalt ja kiiresti pilvest kättesaadavad ning ettevõtte IT-juht saab keskenduda ettevõtte ärikriitilistele rakendustele ning nende kaasajastamisele,” ütles Elioni IT teenuste juht Endo Viires. “Elioni pilveserveriteenus tähendab, et klient saab äriks vajalikud serverid rentida usaldusväärselt teenusepakkujalt ja tal on samas serverite üle täielik kontroll,” lisas Viires.
OneSpot keskkonnas (OneSpot on ärikliendi pilveteenuseid koondav keskkond, kus neid on mugav hallata) asuv Pilveserver võimaldab kliendil laiendada ja kitsendada serveriteenust tema vajadustele vastavalt ja ükskõik kui tihti, kuna protsess toimub reaalajas otse pilvekeskkonnas. Serveriteenuste häälestamiseks luuakse igale ettevõttele turvalised kontod, mille volitatud kasutajaks saab määrata nii mitu töötajat kui tarvis ning kellest igaühel on oma õigused ja vastutusalad.
Elion hakkab Pilveserveri teenust pakkuma lisaks Eestile ka välisturgudel, kus on võimalik kasutada TeliaSonera grupi tuge ja tehnoloogilist võimekust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele