• 28.11.14, 10:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pafi tunnustati sotsiaalse vastutustundlikkuse eest

Rahvusvaheline kaubandusajakiri eGaming Review nimetas online-mänge ja spordiennustusi pakkuva ettevõtte Paf sotsiaalselt kõige vastutustundlikumaks teenusepakkujaks internetimängude valdkonnas.
„Oleme tunnustuse üle äärmiselt uhked ning võtame seda kui Pafi juhtpositsiooni äramärkimist vastutustundliku mängimise ja sotsiaalse vastutuse valdkonnas internetimängude teenusepakkujate seas. Usume, et just vastutustundlikkus on väärtus, tänu millele kujunevad pikaajalised kliendisuhted ja tekib lojaalsus mängijate seas. Vastutuse võtmine on osa meie äri kõigist tahkudest,“ sõnas Pafi tegevjuht Anders Ingves.
Spordiennustusportaali Paf.com Eesti piirkonna tegevjuhi Allar Levandi sõnul on internetis meelelahutust pakkuva ettevõtte jaoks selline tunnustus suur asi. “See tähendab, et oleme suutnud välja murda müüdist, et internetimängude ja spordiennustuse võimaluste pakkumine internetis on midagi ebaeetilist. Tegemist on siiski meelelahutusega,” ütles Levandi.
„Tunnustus annab märku ka sellest, et oleme oma tegevuses õigel teel. Töötame jätkuvalt selle nimel, et muuta mängukeskkond veelgi turvalisemaks, vastutustundlikumaks ja nauditavamaks,” lisas Levandi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Paf kuulutati sotsiaalselt kõige vastutustundlikumaks online-mängude ja spordiennustuste teenusepakkujaks ajakirja eGaming Review auhinnatseremoonial Londonis, 24. novembril 2014. Üritust korraldas maailma juhtiv internetimänge kajastav kaubandusajakiri eGaming Review.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele