• 28.11.14, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taxify konkurent on Twitterist suurem

Menuka mobiilirakenduse Taxify konkurent Uber Technologies Inc võib investorite hinnangul olla väärtuslikum kui Twitter.
USA autorendi mobiilirakendus Uber Technologies võib teise ringi rahakaasamises koguda 35-40 miljardit dollarit, kirjutas Bloomberg. Idufirmasse plaanib teiste seas investeerida näiteks Fidelity Investments ja T.Rowe Price Group,. Juunis kogus Uber rahakaasamisega 17 miljardit dollarit, mis tähendab, et seekord kahekordistaks idufirma oma eelmise ring tulemust.
Selline tulemus kasvataks Uberi väärtuse 1,5 korda Twitteri omast suuremaks. 11 miljardit dollarit väärt olev autorendi firma Herz muutuks sedasi Uberi kõrval väikseks ettevõtteks.
New Yorgi uuringufirma CB Insights tegevjuht Anand Sanwal ütles, et investorite arvates võib Uberi väärtus kasvada 80-100 miljardi dollarini.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uber kaasab raha laienemiseks rahvusvaheliselt. 2009. aastal asutatud firma pakub praegu oma teenust rohkem kui 220 linnas üle maailma. Ettevõtte asutasid Garrett Camp ja Travis Kalanick.
Uber on Eesti idufirma Taxify konkurent. Taxify on mobiilirakendus, millega saab tellida endale kiiresti lähima ja odavaima takso. Idufirma on hoogsalt kasvanud, hiljuti alustas Taxify teenuse pakkumist ka Helsingis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele