Taxify juhid ei häbene avalikku kritiseerimist ja hindavad konkurendi rakendust hindega üks, kirjutab Eesti Päevaleht.
Eesti nutitööstuse uhkus Taxify on saanud endale Tallinnas konkurendi: mobiilirakendus Kutsu Takso. Oma positsiooni kindlustamiseks on Taxify meeskond võtnud ühendust nii taksofirmade juhtide kui ka autojuhtide endiga. Neile antakse märku, et kui nad ei loobu Kutsu Takso teenuse kasutamisest, siis turul juhtivat positsiooni hoidev Taxify lõpetab nendega lepingu. „Nad teevad seda nahaalsuse pealt. Kuna läbi Taxify võib tulla ligi 40% tellimustest, siis taksojuhid kardavad seda kaotada,” ütles Kutsu Takso rakenduse autor Artur Puiste.
Alates detsembrist on Taxify töötajad eesotsas tegevjuhiga Markus Villig andnud Google Play keskkonnas ka negatiivseid hindeid, püüdes mõjutada nii klientidele kui ka juhtidele mõeldud rakenduse ratingut.
"Hea rating on oluline seetõttu, et see mõjutab kasutajate otsustamist, kas laadida äpp telefoni või mitte. On väga kahetsusväärne, et Taxify püüab Kutsu Takso hinnanguid alandades eelist saavutada," mainis Puiste.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kutsu Takso rakendus jõudis kasutajateni 2012 aasta aprillis.Tänaseks on Kutsu Takso äppiga liitunud üle 200 taksojuhi. Hiljuti sai Kutsu Takso äppi Androidi versioon täienduse võimaluse näol kutsuda taksot nupuvajutusega otse taksojuhilt, ilma et dispetšerile peaks helistama.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.