Autor: Merlin Mägi • 25. märts 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Linnar Viik: tehnoloogilist konkurentsieelist ei ole enam

Tehnoloogiast tulenevat konkurentsieelist valdavale osale ettevõtetest ei ole enam olemas, sest ligipääs tehnoloogiatele on kõigile olemas, rääkis IT-visionäär Linnar Viik turunduskonverentsil Password.

Ettevõtte strateegia, mis rajaneb tehnoloogilisele konkurensieelisele pole Viigi sünul pikaajaline. "Tehnoloogia elutsüklid on üha lühemad kui ettevõtete elutsüklid. Seega peate väga paljute tehnoloogiatega üheaegselt tegelema," rääkis Viik. "Parem kui teie konkurentsieelis baseerub teie ärimudelil ja hügieenifaktorina on juurde lisatud tehnoloogia komponent." Olulisem tehnoloogiast on Viigi sõnul see, kuidas tehnoloogia mõjutab klientide käitumist. "Kõige olulisem on tehnoloogia kasutajate trendid," lisas Viik.

Viigi hinnangul suureneb tulevikus brändide läbipaistvus, mis tähendab, et ei saa brändi taha peitu pugeda kui selle brändi taga pole hinna, klienditeeninduse, ärimudeli läbipaistvust.

Rääkides tuleviku väljavaadetest rõhutas Viik tehnoloogia eesmärki, milleks on teha ümbritsev maailm lihtsamaks. "See on suur väärtus maailmas, kus kõik asjad on üha keerukamad ja segasemad. Lihtsustavad tehnoloogiad toovad kindlasti ka klientide lojaalsuse," lisas Viik.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755