Täna võeti Justiitsministeeriumi ning Registrite ja Infosüsteemide Keskuse (RIK) koostöös kasutusele uus Ametlike Teadaannete infosüsteem.
„Uus infosüsteem on kasutajamugavam, et kasutaja jaoks on ette antud eeltäidetud vormid, mis muudavad teadaannete avaldamise lihtsamaks ning kõik teadaannetes sisalduvad andmed võetakse automaatselt rahvastiku- ja äriregistrist. Samuti on kodanikule lihtsamaks tehtud ametlike teadaannete kättesaamine,“ lausus RIKi direktor Mehis Sihvart.
Teadaannete avaldajad saavad uues infosüsteemis avaldada teadaandeid nn „iseteeninduse“ põhimõttel, kasutades iga teadaande liigi jaoks loodud eeltäidetud vorme.
Kasutades ID-kaardi või Mobiil-ID-ga Minu Ametlike Teadaannete teenust, saab Ametlike Teadaannete arhiivis tutvuda enda kohta käivate teadaannetega, samuti vaadata, kes on nendega tutvunud, tellida teadaandeid enda e-postile, kinnitada isikule kättetoimetamiseks avaldatud teadaande kättesaamist ja muid võimalusi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lisaks saadetakse isikutele, kellel on eesti.ee portaalis e-posti aadressid aktiveeritud, teateid nende kohta käivate teadaannete avaldamisest.
Ametlike Teadaannete infosüsteemiga saab tutvuda
siin.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.