• 20.04.15, 10:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nokia endine turundusdirektor tuleb Eestisse

5. mail tuleb Tallinna äri ja turunduskonverentsile Mobile Summit Estonia endine Nokia turundusdirektor ning juhtkonna liige Jarkko Ylikoski, et rääkida inimpsühholoogiast mobiilsete tehnoloogiate taga ning kuidas neid kasutada oma äri heaks.
Töötades enam kui 10 aastat Nokias, aitas Jarkko välja töötada mitmeid Nokia massturule suunatud seadmeid, nende seas ka revolutsioonilised arenevatele turgudele loodud tooted, mis aitasid tänu suurepärasele kasutaja mõistmisele tuua maailma juurde kümneid miljoneid uusi telefonide kasutajaid.
Sidudes psühholoogia äri, turunduse ning tehnoloogiaga jätkab Jarkko ka täna juhtides psühholoogiliste testide agentuuri Hogrefe Psychological Publishing.
Jarkko Ylikoski räägib pikemalt teaduslikust lähenemisest mobiilsete tehnoloogiate turunduses Eesti suurimal mobiilse äri ja turunduskonverentsil Mobile Summit Estonia, mis toimub 5. mail Tallinnas, Mektorys. Ürituse esinejatena astuvad teiste seas üles ka paljuräägitud Uber, Toggl ja Timbeter. Rohkem infot saab siit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 16.03.15, 13:52
Uber tuleb esimest korda Eestisse
Mais Tallinnas toimuval Mobile Summit Estonial avab esimest korda kaarte ka Uberi esindaja, kes kommenteerib kuuldusi taksoteenuse Eestisse laienemisest.
Uudised
  • 06.04.15, 10:08
Kandideeri Eesti Mobiiliauhindadele 2015
Eesti Mobiiliauhinnad 2015 on Mobile Summit Estonia raames toimuv Eesti parimate mobiilirakenduste konkurss, kuhu on oodatud kõik Eesti ettevõtete ja eraisikute loodud või otseselt Eestiga seotud mobiilirakendused. Taotluste esitamist tähtaeg on 12. aprill.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele