• 13.05.15, 18:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti arendab uudset e-kviitungi lahendust

Käimas on Eesti ja Norra ühisprojekt, mille käigus luuakse elektrooniline versioon traditsioonilisest paberkviitungist ehk e-kviitung.
Ühisprojekti konsortsiumisse kuuluvad Eestist Omniva, EMT, IKT Demokeskus, Trinidad Consulting ja Helesinine ning Norrast Authente.
Projekti juhtivpartneri Omniva juhatuse liikme Mait Sooaru sõnul aitab Eesti vanima ja Baltikumi suurima kasutajakogemuse disaini ettevõtte liitumine luua hästi toimiva ja lõpptarbijatest lähtuva teenuse.
Trinidad Consultingu juhtivanalüütiku Andrus Sarve sõnul panustavad nad projekti peamiselt kasutajanõuete analüüsi ning kasutajakogemuse disaini läbi. “Kahtlemata on tegu väga põneva projektiga, mis pakub väljakutseid nii meie kasutajakogemuse disaineritele kui ka süsteemianalüütikutele,” ütles Sarv.

Artikkel jätkub pärast reklaami

E-kviitungi projekt on Eesti ja Norra ühisprojekt, mis annab tõuke e-kviitungi laienemiseks Euroopa Liidus. Projekti toetab EAS.
EAS toetab projekti Norra – Eesti toetusprogrammist “Keskkonnasõbraliku innovatsiooni arendamine IKT abil” vastavalt projekti edenemisele. EAS-ile esitatud projekti kogumaksumus on 905 250 eurot, millest toetus moodustab 678 938 eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele