• 20.07.15, 19:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja sai 1000-euroste arvetega suure IT lisakulu

Tallinna Kaubamaja on üks nendest ettevõtetest, kes palus mullu maksuametilt pikendust, et jõuda valmis 1000euroste tehingute deklareerimisega kaasnevate muudatustega.
Kaubamaja finantsdirektor Marit Vooremäe rääkis intervjuus Äripäevale, et koos IT kuludega on Tallinna Kaubamaja pidanud 1000euroste tehingute deklareerimise arendustele kulutama kokku ca 200 000 eurot. Sellele lisandub veel lisakäsitöö.
“Hindasime projekti algul selle kogumaksumuseks kuni 200 tuhat eurot. Tänaseks ei ole me kõigi arenduste eest veel arveid saanud ja mõned arendused on tehtud kulude mõistes varjatult ehk muude valdkondade töödega ühes paketis, kuid koos ettevõttesiseselt kulunud tööjõuressursiga julgeksin pakutud suurusjärgu õigeks hinnata,” sõnas Vooremäe ja lootis, et nende suur vaev polnud asjata.
Mullu augusti lõpuni sai maksu- ja tolliametilt taotleda üle 1000eurose kogusummaga tehingute deklareerimise kohustuse poole aasta võrra edasilükkamist. Selleks tuli ettevõtteil oma raamatupidamistarkvara arendajalt küsida kinnitust arendustööde tähtajaks valmimise kohta. Pikenduse sai 390 ettevõtet. Osa taotlusi rahuldas maksuamet osaliselt, st lisaaega anti vähem kui kuus kuud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe täispikka intervjuud SIIT
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele