Paljud ettevõtjad juba teavad, et kasulikum on hoida kinni olevasolevaid kliente, kui kulutada uute leidmiseks.
Konkurents on jaekaubanduses läinud veelgi tihedamaks ning toodete ja teenuste valik laiemaks, kirjutas äritarkvara Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa.
Tänapäeval on klientidel võimalus mitte ainult tooteid ignoreerida, vaid ka edastada oma mõtteid sotsiaalmeedias, mis levib nagu kulutuli. Ettevõtte murdmiseks piisab ainult paarist tekstireast. Kuidas teha õige kliendilojaalsusprogramm, mis ainult ei hoia kliente, vaid aitab neid ka juurde võita.
10 nõuannet selgitas Hiiemaa täpsemalt lahti Äripäeva
kaubandus.ee veebis siinAutor: kaubandus.ee Äripäeva kaubanduse teemaveeb
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
AS News Bureau müüb täiesti uue ja kasutamata MacBook Pro M4 Max sülearvuti, mis on loodud kõige nõudlikumate professionaalide jaoks. See arvuti pakub erakordset kiirust, võimsust ja töökindlust, olles ideaalne tööriist disaineritele, videomontaažiks ja muuks suure jõudlusega tööks.