Paljud ettevõtjad juba teavad, et kasulikum on hoida kinni olevasolevaid kliente, kui kulutada uute leidmiseks.
Konkurents on jaekaubanduses läinud veelgi tihedamaks ning toodete ja teenuste valik laiemaks, kirjutas äritarkvara Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa.
Tänapäeval on klientidel võimalus mitte ainult tooteid ignoreerida, vaid ka edastada oma mõtteid sotsiaalmeedias, mis levib nagu kulutuli. Ettevõtte murdmiseks piisab ainult paarist tekstireast. Kuidas teha õige kliendilojaalsusprogramm, mis ainult ei hoia kliente, vaid aitab neid ka juurde võita.
10 nõuannet selgitas Hiiemaa täpsemalt lahti Äripäeva
kaubandus.ee veebis siinAutor: kaubandus.ee Äripäeva kaubanduse teemaveeb
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.