4. august 2015
Jaga lugu:

10 nõuannet, kuidas luua edukas kliendilojaalsusprogramm

Paljud ettevõtjad juba teavad, et kasulikum on hoida kinni olevasolevaid kliente, kui kulutada uute leidmiseks. 

Konkurents on jaekaubanduses läinud veelgi tihedamaks ning toodete ja teenuste valik  laiemaks, kirjutas äritarkvara Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa.

Tänapäeval on klientidel võimalus mitte ainult tooteid ignoreerida, vaid ka edastada oma mõtteid sotsiaalmeedias, mis levib nagu kulutuli. Ettevõtte murdmiseks piisab ainult paarist tekstireast. Kuidas teha õige kliendilojaalsusprogramm, mis ainult ei hoia kliente, vaid aitab neid ka juurde võita. 10 nõuannet selgitas Hiiemaa täpsemalt lahti Äripäeva kaubandus.ee veebis siin

Autor: kaubandus.ee Äripäeva kaubanduse teemaveeb

Jaga lugu:
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Enimloetud
Aali Lilleorg
Aali LilleorgtoimetajaTel: 505 3172aali@ituudised.ee
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150Ana.Madismae@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt