• 04.08.15, 17:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

10 nõuannet, kuidas luua edukas kliendilojaalsusprogramm

Paljud ettevõtjad juba teavad, et kasulikum on hoida kinni olevasolevaid kliente, kui kulutada uute leidmiseks. 
Konkurents on jaekaubanduses läinud veelgi tihedamaks ning toodete ja teenuste valik  laiemaks, kirjutas äritarkvara Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa.
Tänapäeval on klientidel võimalus mitte ainult tooteid ignoreerida, vaid ka edastada oma mõtteid sotsiaalmeedias, mis levib nagu kulutuli. Ettevõtte murdmiseks piisab ainult paarist tekstireast. Kuidas teha õige kliendilojaalsusprogramm, mis ainult ei hoia kliente, vaid aitab neid ka juurde võita. 10 nõuannet selgitas Hiiemaa täpsemalt lahti Äripäeva kaubandus.ee veebis siin
Autor: kaubandus.ee Äripäeva kaubanduse teemaveeb

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele