Office 2016 sisaldab mitmeid ajakohaseid muudatusi, mis soodustavad meeskonnatöö tegemist. Näiteks on lisandunud dokumentide üheaegne reaalajas redigeerimise võimalus arvuti töölaual avatud Word’is, PowerPoint’is ja OneNote’is. Dokumentidesse on sisse ehitatud Skype, mis lubab jagada ekraani või suhelda teistega otse lahtiolevas dokumendis.Täiustatud on ka Office 365 veebiteenuseid, nagu OneDrive’i pilveruum, ettevõtetele suunatud Skype for Business, kiiresti vajalikku teavet leida aitav Delve, ettevõtte privaatne suhtlusvõrgustik Yammer ning mitmed turvaelemendid. E-posti lahendus Outlook pakub senisest kiiremat otsingusüsteemi ja veendub, et kõikidel kirja saajatel oleks juurdepääs pilve-põhistele manustele, mis on kirjaga kaasa pandud.Meeskonnatööd soodustavatest lahendustest tutvustas Microsoft täna veel näiteks planeerimisabilist Planner ja sisujagamise rakendust GigJam’i, mille abil saab eri allikatest kokku koguda konkreetse projekti või töö jaoks olulise info.Tarkvarapakett Office 2016 on 40 keeles kasutajatele kättesaadav 22. septembrist. Kehtiva Office 365 litsentsi omanikele jõuavad uuendused automaatselt oktoobris. Uuenduste jaoks peab kasutataval seadmel olema peal Windows 7 või sellest uuem opsüsteem. Office 2016 Mac’ile tuli välja juulis.Uue Office 2016 kohta saab lähemalt lugeda
SIIT