• 11.01.16, 11:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maa-ameti kaardid avanevad nüüd ka mobiilseis seadmeis

Maa-ametil valmis populaarsest X-GIS maainfo kaardirakendusest uus versioon, mis põhineb mobiilisõbralikul HTML5 tehnoloogial ja on lisaks arvutitele kasutatav mobiilseis seadmeis.
Maa-ameti kaart mobiilses seadmes.
  • Maa-ameti kaart mobiilses seadmes.
  • Foto: Maa-amet
Uuel rakendusel on kaks kasutajavaadet: täisversioon ja mobiilne versioon. Mobiilses versioonis saab täiendavalt kaardil kuvada ka kasutaja asukohta ning oma liikumist ja liikumissuunda jälgida, kui aktiveerida jälgimisrežiim (teist korda asukoha määramise nuppu vajutades).
Liikudes näidatakse kaardil seadme liikumise suunda ning nihutatakse aluskaarti kaasa nii, et liikuja on kogu aeg kaardi keskpunktis.
Uus teenus täidab senise tühja koha maa-ameti kaardirakenduste portfellis (mobiilsed kasutajad) ja näitab prototüübina suunda, kuhu ametil on plaanis kaardirakendusi arendada, vabanedes järk-järgult vanast tehnoloogiast ning pakkudes oma kasutajatele tänapäevastele standarditele vastavaid teenuseid, teatas maa-amet pressil.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Senised, 2007. aastast kasutusel olevad flash-tehnoloogial põhinevad kaardirakendused töötavad esialgu paralleelselt edasi, sest eelkõige mobiilsetele kasutajatele mõeldud uude rakendusse ei ole X-GISi kogu funktsionaalsus ning temaatilised andmekihid veel üle viidud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele