Tele2 Eesti tõi esimese operaatorina taas turule lojaalsusprogrammi, mis pakub tasuta internetimahtu klientidele, kes oma pere numbrid ühe lepingu alla koondavad.

- Tele2 hakkab pakkuma rohkem internetimahtu. Foto: Raul Mee
Tele2 tootedirektori Katrin Aroni sõnul kasutavad Eesti inimesed mobiilset internetti võrreldes paariaasta taguse ajaga ligi 60% enam, mistõttu on kasvanud ka nõudlus suuremate internetimahtude järgi.
"Otsustasime luua lojaalsusprogrammi Tele2 tänastele klientidele ning pakkuda neile midagi hästi konkreetset, lihtsat ja vajalikku – tasuta internetti," selgitas Aron pressiteates.
Tema sõnul on mitmed Eesti telekomioperaatorid uute klientide nimel peetavas võidujooksus olemasolevad kliendid piisava tähelepanuta jätnud.
Uue lojaalsusprogrammiga saavad liituda kõik vähemalt kaheliikmelised pered. "Tahamegi vastu tulla just neile peredele, kelle jaoks on mobiiltelefon igapäevane töö- ja meelelahutusseade, mida kasutatakse aktiivselt uudiste ja e-kirjade lugemiseks, videote vaatamiseks, muusika kuulamiseks, pangatehingute tegemiseks, piltide jagamiseks sotsiaalmeedias ning erinevate teiste toimingute tarbeks," ütles Aron.
Iga uue pereliikme lisandumisega saavad lojaalsusprogrammiga liitujad kasutada järjest enam tasuta internetti, lisas ta.
Seotud lood
Arrow Enterprise Computing Solutions, üks nimekamaid IT-lahenduste distribuutoreid Baltikumis, korraldab konverentsi
Five Years Out, mis toob lavalaudadele maailma juhtivad tehnoloogiahiiud, nagu Microsoft, Netapp, IBM, Oracle ja paljud teised. Ettevõtte Baltikumi ärijuht jagab, millele IT-maailmas pilk pöörata.