• 20.01.16, 10:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMTst ja Elionist sai Telia

Varem EMT ja Elioni kaubamärke kasutanud Eesti Telekom võttis omaniku järgi kasutusele Telia nime ja brändi.
EMTst ja Elionist sai Telia.
  • EMTst ja Elionist sai Telia.
  • Foto: Janika Kuusik, Telia Eesti personaliüksuse direktor
Septembris 2014 ühinesid tehnoloogiaettevõtted EMT ja Elion emafirma Eesti Telekom alla, soovides pakkuda klientidele valikuvabadust ja võimalust mõlema ettevõtte teenuste kasutamiseks.
Nüüd võtab Eesti Telekom EMT ja Elioni asemel kasutusele emafirma nime ja kaubamärgi Telia, tutvustades täna uusi plaane ka meediale.
"Liitumisel võtsime selge suuna – luua uue põlvkonna IT- ja telekommunikatsiooniettevõte. Kuigi oleme alles selle teekonna alguses, on aeg keerata uus lehekülg Eesti telekommunikatsiooniturul ning tutvustada meie arengu värskeimaid uudiseid: uut nime, nägu ja sellega kaasnevaid suurepäraseid pakkumisi klientidele (märksõnadeks rändlus, internet ja TV)," seisab Telia Eesti juhatuse esimehe Dan Strömbergi allkirjaga pressikutses.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Ühe ööga said uueks meie majad, autod, esindused ja EMTst ning Elionist üks ühine Telia Eesti", seisab tutvustus ka ettevõtte Facebooki lehel

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele