• 06.04.16, 08:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti ühistransport saab kontaktivabad maksed

Majandus-ja Kommunikatsiooniministeerium, Eesti Pangaliit, Maanteeamet, Elron (AS Eesti Liinirongid), Ridango AS, T-Pilet (T Grupp AS), Tallinna linnavalitsus, Tartu linnavalitsus, Harjumaa Ühistranspordikeskus ning Pärnumaa Ühistranspordikeskus allkirjastasid ühiste kavatsuste memorandumi, millega võeti eesmärk luua võimalus kontaktivabade maksete kasutamiseks ühistranspordis üle Eesti.
Eesti ühistransport saab kontaktivabad maksed
  • Foto: Pixabay
Kontaktivabad ühistranspordi kaardid on täna kasutusel Tallinnas ja Tartus, edaspidi on plaanis laiendada sarnaselt toimivat süsteemi üle Eesti. Lisaks spetsiifilistele kontaktivabadele ühistranspordikaartidele, nagu näiteks Tallinna Ühiskaart, saaks sel juhul sõidu eest tasuda ka kontaktivabasid makseid võimaldava pangakaardiga – reisija ei pea ühistranspordis sõidu eest tasumiseks eraldi kaarti kaasas kandma. Kuna paljudel uuematel nutitelefonidel on samuti kontaktivabade maksete tegemise võimalus, saavad mobiilirakenduste loojad asuda selleks sobilikke rakendusi välja töötama.
Ühiste kavatuste memorandumiga seatud eesmärgid on kavas ellu viia 2016. aasta lõpuks. Majandus-ja Kommunikatsiooniministeerium kutsub üles kõiki memorandumi eesmärgist huvitatuid memorandumiga ühinema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele