• 13.07.16, 13:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digiehituse klaster panustab e-lahendustesse üle poole miljoni euro

Aasta algul tööd alustanud digitaalehituse klastril on kolme aasta jooksul plaanis investeerida 600 000 eurot ehituse e-lahenduste välja töötamisse ja juurutamisse.
Digiehituse klaster panustab e-lahendustesse üle poole miljoni euro
  • Foto: Meeli Küttim
Strateegiliselt on eesmärk töötada välja ehitise elukaart hõlmav innovaatiline digitaalehituse keskkond koos uute VDCM toodete, Grid’i ja e-ehituse portaaliga.
"Kuigi võimekamad ehitusettevõtted on loonud enda tarbeks erinevaid e-lahendusi, ei ole turul selget standardit siiski välja kujunenud ja kesksest infosüsteemist ollakse täna veel väga kaugel. Nii kulubki päevast päeva liiga palju raha, tööjõuressurssi ja paraku ka ehitusmaterjali, mis võiks jääda läbimõeldud e-lahenduste toel kulutamata," kirjutab klastri üks asutajaid Merylin Rüütli Ehitusuudistes.
Poole investeeringusummast panustab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus Euroopa Regionaalarengu Fondist ja teise klastris osalevad ettevõtted ise.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Eestil on väga head eeldused, et sarnaselt näiteks e-riigile ning e-tervisele saaksime maailmas teenäitajaks ka e-ehituse vallas," lisab Rüütli.
Loe täispikka artiklit Ehitusuudistest. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele