Autor: ITuudised.ee • 24. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ettevõtete kasvuootusi aitab täita internet

Foto: Pixabay
Tarbijate käitumise muutumine sunnib ettevõtjaid otsima uusi kasvuvõimalusi, mida leiab kõige rohkem internetist ja mobiilist, kirjutab Äripäevas Digiagentuuri WSI Online juht ja turundusstrateeg Kristja-Paul Raude.

Kasv on jätkusuutliku ettevõtte põhinäitaja. Ettevõtte juhi üks peamisi ülesandeid on kasvatada ettevõtte väärtust. Väärtuse kasv tuleb eelkõige käibe ja kasumi kasvust. Kas laieneda? Kuidas laieneda? Millistele toodetele või teenustele rõhku panna? Kuidas optimeerida äriprotsesse?

Kasvav ja arenev ettevõte on tööjõuturul atraktiivne ning hoiab omanikud rõõmsana. Siin võib nüüd keegi käe tõsta ja öelda, et Eesti on piiratud ressurssidega turg ning siin ei saa kasvada. Saab küll, aga põhiline on küsimus, miks ainult Eesti piires mõelda.

Internet ning sealsed turundus- ja reklaamivõimalused aidanud võita uusi kliente, hoida olemasolevaid, testida uusi tooteid ja teenuseid ning laieneda uutele turgudele. 

Kasv peitub internetis ja mobiilis. Digiturundusettevõtte SimilarWeb teatel veedab inimene keskmiselt neli tundi päevas oma mobiilis.

Loe pikemalt Äripäevast.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755