Autor: Rainer Saad • 30. detsember 2016

Apple ja Samsung pühademüügi tipus

Autor: Pixabay

Jõuluvanale saadetud kingisoovide tipus troonisid Apple ja Samsung oma seadmetega.

Yahoo Flurry Analyticsi andmetel aktiveeriti 19. kuni 25. detsembrini kõige rohkem just Samsungi ja Apple’i seadmeid. Kuigi Apple’i seadmeid aktiveeriti sel aastal vähem kui mullu samal ajal, oli neid siiski märksa rohkem kui Samsungi seadmeid.

Pühade ajal moodustasid maailma kõikidest aktiveeritud seadmetest 44% Apple’i seadmed. 21% kuulus Samsungile. Möödunud aastal samal ajal oli Apple’i osakaal 49,1%, Samsungil 19,8%. Apple’i osakaalu langus on üllatav, sest septembris esitles ettevõte kaht uut iPhone’i.

UBSi analüütikud prognoosivad, et iPhone’i üksuse kasvunumber peaks uuel aastal jääma ühekohaliseks, kuid ülejärgmisel aastal on see juba kahekohaline. Lisaks ringlevad kuuldused, et Apple toob järgmisel aastal turule iPhone 8, tähistamaks sellega nutitelefoni kümnendat sünnipäeva.

Kolmas koht kuulus kolme protsendiga Huaweile, mis on viimastel aastatel jõudsalt laienenud, pakkudes klientidele erineva hinnaga nutitelefone ja tahvelarvuteid.

Allikas: Äripäev

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112