Jõuluvanale saadetud kingisoovide tipus troonisid Apple ja Samsung oma seadmetega.
Yahoo Flurry Analyticsi andmetel aktiveeriti 19. kuni 25. detsembrini kõige rohkem just Samsungi ja Apple’i seadmeid. Kuigi Apple’i seadmeid aktiveeriti sel aastal vähem kui mullu samal ajal, oli neid siiski märksa rohkem kui Samsungi seadmeid.
Pühade ajal moodustasid maailma kõikidest aktiveeritud seadmetest 44% Apple’i seadmed. 21% kuulus Samsungile. Möödunud aastal samal ajal oli Apple’i osakaal 49,1%, Samsungil 19,8%. Apple’i osakaalu langus on üllatav, sest septembris esitles ettevõte kaht uut iPhone’i.
UBSi analüütikud prognoosivad, et iPhone’i üksuse kasvunumber peaks uuel aastal jääma ühekohaliseks, kuid ülejärgmisel aastal on see juba kahekohaline. Lisaks ringlevad kuuldused, et Apple toob järgmisel aastal turule iPhone 8, tähistamaks sellega nutitelefoni kümnendat sünnipäeva.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kolmas koht kuulus kolme protsendiga Huaweile, mis on viimastel aastatel jõudsalt laienenud, pakkudes klientidele erineva hinnaga nutitelefone ja tahvelarvuteid.
Seotud lood
Apple’i App Store’i jaoks oli möödunud aasta igati soodne: äpikataloog teenis arendajaile 20 miljardit dollarit, vahendab MarketWatch.
Apple avalikustab uue iPhone 8 nutitelefoni väidetavalt 12. septembril, teatas Wall Street Journal esmaspäeval. Leht viitas asjaga kursis olevate inimeste ütlustele.
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.