• 30.12.16, 10:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple ja Samsung pühademüügi tipus

Jõuluvanale saadetud kingisoovide tipus troonisid Apple ja Samsung oma seadmetega.
Apple ja Samsung pühademüügi tipus
  • Foto: Pixabay
Yahoo Flurry Analyticsi andmetel aktiveeriti 19. kuni 25. detsembrini kõige rohkem just Samsungi ja Apple’i seadmeid. Kuigi Apple’i seadmeid aktiveeriti sel aastal vähem kui mullu samal ajal, oli neid siiski märksa rohkem kui Samsungi seadmeid.
Pühade ajal moodustasid maailma kõikidest aktiveeritud seadmetest 44% Apple’i seadmed. 21% kuulus Samsungile. Möödunud aastal samal ajal oli Apple’i osakaal 49,1%, Samsungil 19,8%. Apple’i osakaalu langus on üllatav, sest septembris esitles ettevõte kaht uut iPhone’i.
UBSi analüütikud prognoosivad, et iPhone’i üksuse kasvunumber peaks uuel aastal jääma ühekohaliseks, kuid ülejärgmisel aastal on see juba kahekohaline. Lisaks ringlevad kuuldused, et Apple toob järgmisel aastal turule iPhone 8, tähistamaks sellega nutitelefoni kümnendat sünnipäeva.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kolmas koht kuulus kolme protsendiga Huaweile, mis on viimastel aastatel jõudsalt laienenud, pakkudes klientidele erineva hinnaga nutitelefone ja tahvelarvuteid.
Allikas: Äripäev

Seotud lood

Uudised
  • 06.01.17, 15:22
App Store’il rekordiline aasta
Apple’i App Store’i jaoks oli möödunud aasta igati soodne: äpikataloog teenis arendajaile 20 miljardit dollarit, vahendab MarketWatch.
Uudised
  • 30.08.17, 16:14
Uue iPhone avalikustamise täpsema aja kohta juba sahistatakse
Apple avalikustab uue iPhone 8 nutitelefoni väidetavalt 12. septembril, teatas Wall Street Journal esmaspäeval. Leht viitas asjaga kursis olevate inimeste ütlustele.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele