Tallinna toimus 1. veebruaril järjekorras juba teine rahvusvaheline küberturvalisuse konverents “Cyber Conf 2017”, kus arutati võimalusi ettevõttete ja erasisikute küberrünnete eest kaitsmiseks. 
Kasuta juhust
Viimane võimalus on registreeruda juba 8. veebruaril toimuvale seminarile 
                  Praktilised juhised uuest andmekaitsemäärusest tulenevate nõuete järgimiseks
                
                  Seminaril saab ka ülevaade õiguslikest ja infotehnoloogilistest riskidest, millele tuleks ettevõtjal tähelepanu pöörata.
                
Info ja registreerimine 
SIIN.
 
Konverentsil arutati küberturvalisuse teemasid rahvusvaheliste ekspertidega ja keskenduti sellele, kuidas õpetada ettevõtete juhtkondadele küberturvalisust tõsiselt võtma ja oma ettevõtte infovara kaitsma. 
Konverentsi ühe korraldaja Joseph Carsoni sõnul on oluline teada, millised on meid iga päev ähvardavad küberohud ning kuidas nende vastu võidelda.
“IBMi uus uuring näitas selgelt kätte, et keskmine inforünnak ja -leke läheb ettevõttele maksma 3,4 miljonit eurot. Tuleb mõelda sellele, mida tähendab ettevõttele see, kui tema töötajate palgad, finantsseis või kliendiinfo avalikku ruumi lekib. Ei ole oluline, kui suur on ettevõte, info, mis selles ettevõttes on, on alati väärtuslik ja keegi soovib seda alati varastada,” mainib end "ausaks häkkeriks" nimetav Carson.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Viimane paar aastat on olnud küberkurjategijatele äärmiselt tihe aeg ning näiteks 2016. aastal pandi globaalselt toime 500 suurt küberrünnakut, mille jooksul varastati või lekkis enam kui 2 miljardit dokumenti ja kontot. Nende andmete hulgas oli 1 miljard Yahoo kontot, 117 miljonit LinkedIn kontot, 412 miljonit kohtinguportaali Friend Finder kontot ja 68 miljonit Dropboxi kontot.
Kaubandus-, tehnoloogia-, finants- ja riigisektor olid eelmisel aastal kõige rünnatavamad valdkonnad kogu maailmas.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.