Sellest nädalast saab portaalis eesti.ee vaadata, kes on X-tee vahendusel sinu kohta päringuid teinud.
Näha saab retseptide vaatamise ajalugu, isikuandmete kasutamist rahvastikuregistris ning kodakondsus- ja migratsioonivaldkonna andmekogudes.
Nende päringute ajaloo nägemiseks tuleb minna portaali
eesti.ee ja sisse logida kas ID-kaardi, digi-ID või mobiil-ID abil.
Et saada teada, miks andmeid on päritud, tuleb pöörduda päringu teinud asutuse poole.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Nende kolme teenuse maht moodustab X-tee koguliiklusest 17,6 protsenti.
Praeguse kava kohaselt lisandub eesti.ee teenustena tänavu võimalus vaadata sotsiaalteenuste ja toetuste ning töötuskindlustuse päringute ajalugu.
X-tee vahendusel kolmandate osapoolte poolt kodaniku kohta tehtud päringute ajaloo vaatamiseks loodud tehniline lahendus „andmejälgija tüüplahendus“ on valminud Euroopa Regionaalarengu Fondi rahastusel.
Seotud lood
Möödunud 11 kuuga on ID-kaardi sertifikaate uuendanud 100 000 kasutajat, teatas Riigi Infosüsteemi Amet.
Riigikontrolli ülevaade näitab, et kohalikud omavalitsused peavad sadu andmekogusid, millest enamik ei ole läbinud esmastki nõuetele vastavuse kontrolli.
MKM sai valitsuselt õiguse Eesti ja Soome X-tee ühiseks arendamiseks loodava mittetulundusühingu asutamiseks. Asutatava MTÜ nimeks saab Nordic Institute for Interoperability Solutions, ehk Põhjamaade Koosvõimelahenduste Instituut.
Tänasel Turvalise interneti päeval avalikustab Microsoft oma Digitaalse viisakuse indeksi, mis on kokku pandud peale põhjalikku analüüsi 14 riigis ning mis näitab, et 65% internetikasutajatest on kokku puutunud ohtudega internetis. Turvalise interneti päeval kutsub Microsoft kõiki üles looma turvalisema ja viisakama internetikeskkonna.
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.