• 10.04.17, 22:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Välisriikide saatkondade töötajad Eestis saavad digitaalse diplomaatilise isikutunnistuse

Välisministeerium esitles 7. aprillil Eestis asuvatele välisriikide ning rahvusvaheliste organisatsioonide esinduste juhtidele uut diplomaatilist isikutunnistust, mis annab esinduste töötajaile digitaalse identiteediga juurdepääsu Eesti e-teenustele.
Välisriikide saatkondade töötajad Eestis saavad digitaalse diplomaatilise isikutunnistuse
  • Foto: Välisministeerium
Välisminister Sven Mikseri sõnul soovib Eesti uue digitaalse diplomaatilise isikutunnistusega astuda sammu lähemale paberivabale, praktilisemale ning lihtsamale suhtlusele Eesti riigi ja siin asuvate diplomaatiliste esinduste vahel. „See on ainulaadne Euroopa Liidus ning loodetavasti innustab ka teisi jõudsamalt liikuma edasi e-Euroopa arendamisega,“ lisas välisminister Mikser.
Diplomaatiline isikutunnistus tõendab Eestisse akrediteerimist ja elamisõigust, näitab kasutaja diplomaatiliste puutumatuse ja eesõiguste ulatust.
Nüüd võimaldab digitaalne diplomaatiline isikutunnistus lisaks isiku füüsilisele tuvastamisele teha seda ka elektrooniliselt ning annab ligipääsu Eesti e-teenustele. Kaardi kasutaja saab Eesti isikukoodi, mis lihtsustab välisriikide diplomaatiliste esinduste töötajate asjaajamist Eestis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 10.04.17, 23:20
Välisminister Mikser: Eesti jätkab Kõrgõzstani toetamist e-riigi ülesehitamisel
Välisminister Sven Mikser kohtus täna Kirgiisi Vabariigi välisministri Erlan Abdyldaeviga, kellega arutati kahepoolsete suhete tihendamist, sealhulgas IKT vallas, Kõrgõzstani ja Euroopa Liidu suhteid ning allkirjastati topeltmaksustamise vältimise leping.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele