• 20.06.17, 11:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IT-hiid sattus Tallinnas raskustesse

Poolteist aastat tagasi suure pauguga Tallinna tulnud India IT-kontserni HCL Technologies Ülemiste kontor on tühi ja tööd seal enam ei tehta.
Ülemaailmne IT-ettevõte HCL Technologies avamispidu 2015. aastal Ülemiste Citys. Üritust aitas avada tollane Eesti president Toomas Hendrik Ilves.
  • Ülemaailmne IT-ettevõte HCL Technologies avamispidu 2015. aastal Ülemiste Citys. Üritust aitas avada tollane Eesti president Toomas Hendrik Ilves.
  • Foto: Andras Kralla
Postimees kirjutab, et ligi seitsme miljardi dollari suuruse aastakäibega India tarkvarafirma avas Ülemiste Citys kontori 2015. aasta lõpus. Nüüd aga seisab kontor tühjana, kuigi nende Eestisse tulekuks tegi suurt tööd ka Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS).
HCLi finantsteenuste valdkonna juht Euroopas Sudip Lahiri rõhutas esimese asjana, et kuigi Tallinna kontor seisab juba aasta algusest tühjana ja ettevõtte tegevus pole käivitunud nii, nagu taheti, ei ole nad Eestist minema kolinud ega kavatsegi seda teha. Praegu polevat ettevõttel lihtsalt tellimusi, mida Tallinna kontorist täita.
Loe pikemalt Postimehest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Allikas: Äripäev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele