Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Taxify sai partnerlusinvesteeringu
Taxify teatas, et alustab tänasest koostööd maailma suurima sõidujagamisteenust pakkuva platvormiga Didi Chuxing. Partnerlusega investeerib Didi Taxifysse ning toetab Eesti ettevõtte edasist kasvu Aafrikas ja Euroopas, lisas Taxify.
Taxify asutaja ja tegevjuhi Markus Villig Foto: Andres Haabu
Taxify asutaja ja tegevjuhi Markus Villigu sõnul kasutab Taxify investeeringut kasvamiseks põhiturgudel ning laienemiseks uutesse riikidesse. “Usume, et Didi on parim koostööpartner, kelle abiga saab Taxify kasvada Euroopas ja Aafrikas kõige populaarsemaks transpordipakkujaks,” lisas Villig.
Lisaks äriarendusele jätkab Taxify suuri investeeringuid tehnoloogiasse ning plaanib Eesti kontorisse palgata 70 tarkvaraarendajat ning tootejuhti.
Didi Chuxing asutaja ja tegevjuht Will Cheng Wei ütles:
“Taxify pakub innovatiivset ja kõrgekvaliteedilist mobiiliteenust väga erinevatel turgudel," ütles Didi Chuxing asutaja ja tegevjuht Will Cheng Wei ning lisas, et nad jagavad pühendumust rakendada mobiilitehnoloogia võimalusi parimal võimalikul moel, et rahuldada klientide vajadusi pidevalt muutuvas ühiskonnas ning uuendada ja arendada traditsioonilist transpordivaldkonda. "Usun, et partnerlus aitab edendada koostööd Aasia, Euroopa ja Aafrika transpordivõrgustike vahel.”
Mõni nädal tagasi oli Taxify kimpus Londoni transpordiametiga tegevusloa tõttu. 22. septembril teatas amet, et ka Eesti idu suurim konkurent Uber võib suu uuest litsentsist puhtaks pühkida.
Londoni transpordiamet ignoreeris Taxify'd ja asus hoopis tema autojuhte kiusama ning seetõttu otsustas ettevõte peatada Londonis oma äpi töö, vahendas firma ingliskeelset pressiteadet Äripäev.
Ettevõtluskõrgkooli Mainor õppejõud ja endine startup-ettevõtja Alise Lezdina ütles Taxify äsjast rekordinvesteeringut kommenteerides, et Didi kui “Hiina Uberi” investeering Taxifysse viitab sellele, et Didi organiseerib uut ülemaailmset Uberi-vastast rinnet.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.