• 30.10.17, 19:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple'i luksustelefoni eeltellimused on rekordilised

Esmaspäeval vaimustasid USA börse kuuldused, et Apple'i luksustelefoni iPhone X eeltellimused on olnud üle ootuste menukad.
Apple'i luksustelefoni eeltellimused on rekordilised
  • Foto: Apple
Seniste plaanide järgi 3. novembril müügile jõudva iPhone X eeltellimusi asuti vastu võtma alles möödunud reedel, kuid analüütikafirmade Drexel Hamilton ja Nomura andmetel on nõudlus juba praegu äärmiselt suur, mistõttu tarneperioodi on veninud lausa 5-6 nädala pikkuseks. iPhone 7 Plusi puhul oli too periood 2-3 nädala pikkune ning iPhone 6 ja 6s puhul 2-4 nädala pikkune.
Suure nõudluse tõttu on Apple'i Taiwanis asuvad tarnijad oma tootmismahte kahekordistanud, vahendab uurimisfirma FactSet. Ettevõtte peamise partneri, Foxconn Technologies Inc-i aktsia kerkis saareriigi börsil täna 1,72%.
Tehnoloogiafirma aktsia pürgis kauplemispäeva alguses rekordilise 167,49 dollarini ning liigub kella 18 paiku 166 dollari juures.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Allikas: Äripäev

Seotud lood

Uudised
  • 10.12.17, 10:43
Apple siseneb jõulisemalt muusikamaailma
Tehnoloogiagigant Apple on asjaga kursis olijate sõnul ostmas ära laulutuvastusäppi Shazam, vahendab TechCrunch.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele