Peaminister Jüri Ratas tõi täna Brüsselis Eesti Euroopa Liidu Nõukogu eesistumise digitulemustest esile 5G ülikiire internetiühenduse rajamise, mis toob inimeste argipäeva asjade interneti ja isejuhtivad sõidukid.
Ettevõtjate jaoks muutub Ratase sõnul peagi lihtsamaks käibemaksu tasumine piiriülesel kaupade müügil. Lisaks jõudis Euroopa Liit kokkuleppele, kuidas ajakohastada rahvusvahelisi maksureegleid nii, et muutuks olukord, kus internetiettevõtted maksavad tulumaksu vaid riigis, kus nad on registreeritud, mitte seal, kus nad teenivad kasumit.
„Järgmise aasta jõuludeks kaovad veebipoodides ebaõiglased asukohapõhised piirangud toodetele ja teenustele,“ jätkas peaminister Eesti eesistumise digitulemuste loetelu seminaril, mille korraldas Eesti eesistumismeeskond koos maineka Poliitikauuringute Keskusega. Lisaks märkis Ratas teiste seas ära Tallinnas allkirjad saanud e-valitsemise ühisavalduse, ühtse digivärava kokkuleppe ja küberjulgeoleku koostöö arengud.
Ratas selgitas, et digi tähendab inimeste valikute ja elujärje parandamist, mitte masinate pealetungi. „Digilahendused muudavat tervet ühiskonda: maakasutusest kosmoseuuringuteni, ükski eluala ei jää puutumata,“ põhjendas Ratas Eesti valikut seada digilahendused eesistumist läbivaks teemaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti keskendus eesistumise ajal viiele omavahel seotud digivaldkonnale: andmete vaba liikumine, nutikas Euroopa majandus, e-kaubandus, e-valitsemine ning usaldus ja julgeolek.
„Mul on väga hea meel kinnitada, et digitaalne Euroopa ja andmete vaba liikumine on saanud kogu Euroopa eesmärgiks,“ ütles peaminister.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.