Google andis teada, et alates 15. veebruarist 2018 lõpetab Chrome nende reklaamide näitamise, mis ei vasta kvaliteedistandarditele. Ettevõte plaanib muuta veebilehtede sirvimise vähem tüütavamaks.
Kvaliteedistandardid on paika pandud „paremate reklaamide koalitsioonis“, mis on üks Google’i osa, kes keelab igasuguse tüütu reklaami. Tüütute reklaamide hulka arvestatakse kõik pop-up reklaamid, automaatselt käivituvad videod ja muusika, pakkumise kehtivuse lõpuni jäänud aja loendused, suured kleepuvad reklaamid ja palju muud. Mobiiliseadmete puhul kuulub tüütute reklaamide alla ka kerimisribale kerkivad ning vilkuvad reklaamid.
Antud sammu eesmärk on vältida reklaame, mida inimesed ise ei saa ignoreerida. Kui ainult üks reklaam põhjustab veebilehe „rikkis“ olekut rohkem kui 30 päeva, siis Google eemaldab selle veebilehe kõik reklaamid.
Ettevõtted hakkavad kindlasti otsima viise kuidas sellest piirangust mööda pääseda ning luua veelgi tüütuid reklaame. Kuid Google loodab, et trend on ikkagi selles suunas, et internet oleks vähem tüütu.
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.