• 05.01.18, 11:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Noored eestlased rajavad maailma juhtivat uue ajastu panka

Singapurist tagasi Eestisse kolinud noorte eestlaste rajatud alternatiivpank Change kaasas oktoobris ICOga 17,5 miljonit dollarit ning on sihiks võtnud tõusta viie aasta pärast üheks maailma juhtivaks pangaks.
Kristjan Kangro
  • Kristjan Kangro
  • Foto: Andras Kralla
Alles paari kuu eest peakontori Aasiast Tallinnasse ümber kolinud idufirma on mõne nädalaga juurde palganud 20 töötajat. Kui varem oli panga asutaja Kristjan Kangro ja tema mõttekaaslaste plaan rajada planeedi teisele poolele täielikult digitaalne mobiilipank, siis tänaseks on muutunud nii laev kui ka selle kurss.
Krüptoraha turuplatsidel kaupleva osakuga Change’i rajatav „uue ajastu pank“ on Kangro sõnul tööle meelitanud kohaliku IT-sektori helgeimaid päid. „Skype’i põhituumik koosnes parimatest IT-arendajatest. TransferWise’i tuumik Skype’i endistest töötajatest. Change’i tuumikus töötavad omakorda TransferWise’i endised töötajad. Teatepulk kandub edasi,“ illustreeris Kangro.
Äripäev käis noore panga noore asutajaga vestlemas, mida täpselt teha plaanitakse, miks saab tema arvates kümne miljoni dollariga maailma tipp-panka rajada ning mis tunne on, kui tuhanded inimesed (sealhulgas DHLi endine juht) loetud tundide jooksul sinu äriplaani miljoneid dollareid investeerivad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele