Euroopa Nõukogu Parlamentaarse Assamblee (ENPA) istungil Strasbourgis oli eile kõne all Eesti kohta koostatud raport, milles tuuakse välja Eesti saavutused e-valitsemise ja küberkaitse vallas ning soovitatakse vähendada kodakondsuseta isikute arvu.

- Eesti delegatsiooni esimees ja ENPA asepresident Marianne Mikko
- Foto: Kuvatõmmis
Eesti delegatsiooni esimehe ja ENPA asepresidendi Marianne Mikko sõnul jõuti Eesti raportis järeldusele, et demokraatlikud institutsioonid Eestis toimivad Euroopa Nõukogu reeglite järgi ja Eesti täidab oma kohustusi liikmesriigina. „Rõõm on näha, et Eesti saavutusi e-valitsemise ja küberkaitse vallas on märgatud ja raportis esile tõstetud,“ lausus Mikko.
Raportis kirjutatakse ka Eesti ja Venemaa suhetest, vene vähemuse olukorrast ja kodakondsuse küsimustest. „Eestil soovitatakse tegeleda rohkem etniliste vähemuste töötuse ja sotsiaalse tõrjutuse vähendamisega. Samuti vähendada kodakondsuseta isikute arvu ja muuta kodakondsuse saamine pikaajalistele elanikele lihtsamaks,“ rääkis Mikko.
ENPA sel nädalal toimunud osaistungil oli kõne all veel vähemuskeelte kaitse, kodanikupalk, Ukraina sõja humanitaarsed tagajärjed, Türgi sõjaline sekkumine Süürias ning Euroopa Nõukogu roll Iisreali ja Palestiina rahuprotsessis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Esmaspäeval valis ENPA uueks presidendiks itaallase Michele Nicoletti (SOC). Samuti valiti asepresidendid, kellena jätkab ka Marianne Mikko(SOC). Mikko valiti ka monitooringukomitee esimeseks aseesimeheks. Euroopa Nõukogu uueks inimõiguste volinikuks Bosnia ja Hertsegoviina kandidaat Dunja Mijatović.
Eesti delegatsiooni kuuluvad Marianne Mikko, Raivo Aeg, Andres Herkel, Eerik-Niiles Kross, Jaak Madison ja Tiit Terik.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.