Tele2 viib märtsis läbi üle-eestilist võrgu läbilaskevõimsuse testi, millega liitunud 50 000 inimest tegid ettevõtte ajaloo mobiilse interneti kasutusrekordi.
Tele2 tootedirektori Katrin Aroni sõnul sündisid mõlemal märtsi nädalavahetusel mobiilse interneti kasutusrekordid. „Tehnilise eksperimendiga liitunud kasutajate tarbimine kasvas keskmiselt 2,6 korda,“ lisas ta.
Võrgustatistika kohaselt eristuvad selgelt kolm perioodi, millal eestlased mobiilset internetti kõige rohkem kasutavad – hommikul kl 10-13, õhtul kl 20-22 ning nädalavahetustel.
„Võrgu toimimisparameetrid on tehnikute kinnitusel veel rohelises ja füüsilise taluvuspiirini on jupp maad minna. Ootame, et testimisega liituks kokku 100 000 inimest,“ kutsus Aron inimesi mobiilsidevõrku proovile panema.
Tasuta internetimahu soovijatele jäävad kehtima senised paketitasud, kuid kõik kiiruse ja mahupiirangud Eestis võetakse maha. Testida saab kõigi internetiühendust võimaldavate telefonide, kuid mitte ruuteriga.
„Tahtsime oma sidevõrku proovile panna ning kutsusime inimesi üles kasutama Eestis kuu jooksul nii palju mobiilset internetti, kui nad suudavad,“ avas Aron märtsi lõpuni kestva eksperimendi tausta.
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.